środa, 13 lipca 2016

Bohaterowie

Luke Jones
Jestem trochę przerażony. Boję się, że pewnego dnia nie dam rady wstać z łóżka. Rzeczywistość mnie przerośnie. Ale wiem jedno. Jest obok mnie osoba, która zawsze mnie złapie. Człowiek, który podniesie mnie nawet z samego dna piekła. I wtedy wiem, że dam radę. I wstaję z łóżka tylko po to, aby zrobić mu poranną kawę. 


Isaac
Wiem, że nie dam rady pomóc całemu światu. Ale cały świat – mój świat – mieści mi się w ramionach i nie potrzebuję do szczęścia niczego więcej. Uratowałem go przed samym sobą i będę to robić dopóki starczy mi sił. A on jest w stanie wskoczyć za mną nawet prosto w ogień i to mi wystarczy, by wierzyć, że warto.



Annabeth Chase
Chciałam mu pomóc. Pragnęłam by któregoś dnia zobaczyć na jego twarzy uśmiech, a nie ślady łez i sińce pod oczami. Widziałam jego nerwowe zaciąganie rękawów bluzy i kulenie ramion kiedy w jego stronę leciały co nowsze komentarze. Wiedziałam, że potrzebuje wsparcia, ale nie umiałam    znaleźć sposobu by mu pomóc. 



James 
Zasługiwał na to wszystko. Na każde uderzenie, obelgę, potrącenie na szkolnym korytarzu i samotność. Ktoś taki jak Luke nie był nikomu potrzebny. Byłem w każdej chwili jego marnego życia. Ale nie po to, aby wyciągnąć ku niemu pomocną dłoń. Stałem tam tylko po to by przygniatać jego zapłakaną twarzyczkę do ziemi.


Te krótkie teksty przy postaciach są całkowicie mojego autorstwa.


? - Luke Jones
Ash Stymest – Isaac 
? - Annabeth Chase 
Mason Dye – James 

6 komentarzy:

  1. Uuu... Super sentencje, naprawdę poruszające! Wiem, że miałam wpaść wcześniej, ale cóż... lepiej późno niż wcale! Piękne sentencje!
    Saide z RR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak bardzo się cieszę, że tutaj wpadłaś :) Te teksty powstały tylko dlatego, że nie mogłam znaleźć odpowiednich cytatów w internecie, które oddałyby charakter chłopaków. A jak czegoś nie ma to trzeba to zrobić samemu, nie?
      Dziękuję :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Uuu...! :D Jak długo tego musiałaś szukać! Plus za wytrzymałość. A opisy pod Issaciem i Luke'em - super. Może dodasz jeszcze Annabeth i tego głupka Jamesa (Najważniejszymi bohaterami oni nie są, ale jednak ) . A poza tym super.
    Clarisse13

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak - nigdy więcej nie poświęcę tyle czasu na szukanie dwóch zdjęć w internecie. Nad Jamesem i Annabeth się zastanowię. Ale jeśli znowu będę szukać przez tyle czasu zdjęć to chyba zrezygnuję.
      Poza tym jak miałby wyglądać dręczyciel Luke?
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Mi się wydaje, że a) skoro aż tak pobił Luke'a to musi być choć odrobinę napakowany b) na zbyt inteligentnego nie wyglądał, u mnie w klasie typowy głupek uważa, że włosy dłuższe niż 0,5 cm to obciach, więc James też może tak wyglądać. c) albo może taki dresiarz, to zaoszczędzi czasu na poszukiwania, bo jak będzie miał twarz zakrytą kapturem, to przecież nie będzie było widać jej szczegółów
      To tyle. A Annabeth, to możesz wpisać w google "Annabeth Chase", chociaż ta filmowa Ann nie zbyt przypomina normalną. Ale Ty coś wymyślisz! :) Żeby było szybciej, ja też pomogę szukać. Jak coś znajdę, to zostawię linka

      Usuń
    3. No okej, poszukam i jak coś znajdę to od razu wstawię :) Dzięki za podpowiedzi. Masz rację wpisując w google Annabeth Chase wyskakuje ta filmowa Ann i cała masa fanartów. Ale na szczęście nie brakuje zdjęć blondynek z szarymi oczami
      Dzięki i pozdrawiam :)

      Usuń

Obserwatorzy